ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

painting trees

πινακας με ακρυλικα και μεταλλικες λεπτομερειες
δεντρα σε καμβα
λεπτομερεια πινακα

Aγαπημενη μπλοκογειτονια επιτελους καταφερα να φτιαξω τον υπολογιστη μετα απο τοσο καιρο..αφου μου ειχε στερησει να κανω αναρτησεις και να βλεπω οποιοδηποτε αλλο μπλοκ...δυστυχως η ζημια του δισκου ηταν μεγαλη και απαιτουσε αρκετα χρηματα για την αντικατασταση του..τελικα...επεστρεψα κι ολο αυτο το διαστημα ειχα αφθονο καιρο για να δημιουργησω να ζωγραφισω κτλ Σας ζητω συγνωμη που δεν μπορουσα να αφησω ουτε  σχολια στις αναρτησεις σας αλλα και ουτε καν να δω τις δημιουργιες σας.Θα το κανω ομως τωρα που διορθωθηκαν ολα. .Σημερα λοιπον σας παρουσιαζω εναν απο τους πινακες που τελειωσα προσφατα .Ειναι ζωγραφικη πανω σε καμβα, δεντρα με ακρυλικα και μεταλλικα χρωματα.
Οι συνδιασμοι των χρωματων ειναι αυτα που μου αρεσουν ιδιαιτερα αλλα και που ταιριαζουν στο χωρο μου..Θα τα πουμε συντομα με νεες αναρτησεις περιμενω σχολια σας καθως και τη γνωμη σας οπως παντα..Σας φιλω γλυκα ...μου λειψατεεεεεεεεεεεεεεε...φιλακιαααααα

13 σχόλια:

  1. Καλή μου Κάτια, τι κάνεις?? Σ'έχασα! Αλλά βλέπω ότι δεν έχασες καθόλου χρόνο! Και πήγες πολύ παρακάτω και δεν σε πιάνουμε με τίποτα! Μου αρέσει που καταπιάνεσαι με πολλά και τα καταφέρνεις πολύ καλά! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως σε βρηκα και παλι Πεπη μου!! σ ευχαριστω πολυ και χαιρομαι ιδιατερα που θα τα ξαναλεμε ..φιλια πολλα

      Διαγραφή
  2. Α γι αυτό σε χάσαμε!
    Χαίρομαι που είσαι καλά και από ότι βλέπω καταπιάστηκες και με ζωγραφική,μπράβο είναι ωραίο να διευρύνεις τις γνώσεις σου σε οτιδήποτε!
    Πολύ όμορφος ο πίνακας και ο συνδιασμός των χρωμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι κανεις Ρενα? αχ τι καλα που σας ξαναβρισκω μετα απο τοσο καιρο..σ ευχαριστω που περασες θα τα λεμε συχνα!!καλη σου μερα!!

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ....ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως σε βρηκα Νενα μου την καλημερα μου και τα φιλια μου!!!

      Διαγραφή
  4. μπράβο Κάτια μου!πολύ όμορφος!Καλώς ήρθες και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαγδουλα μου καλως σε βρηκα να σ αι καλα !!καλη σου μερα!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα τα δεντράκια! Καλώς ήρθες και πάλι! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι πολύ για την επάνοδο στην παρέα μας !!Πολύ όμορφος ο πίνακας Κάτια μου!!!Αυτά τα μοτίβα με τα δένδρα μου αρ'έσουν πάρα πολύ!!Καλό ΣΚ και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα χρυσανθη σ ευχαριστω για την επισκεψη καλο σ/κ

      Διαγραφή
  7. Πρωτότυπα τα δέντρα σου με τις μεταλλικές πινελιές! Καλώς ήρθες ξανά στη γειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή