ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ

ΦΥΛΛΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑΝΤΡΕΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ΑΠΟ ΦΥΛΛΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΚΑΡΑΒΑΚΙ 
ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΑΠΟ ΑΛΠΑΚΑ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΑΠΟ ΑΛΠΑΚΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ 
ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΑΠΟ ΦΥΛΛΟ ΜΠΡΟΥΝΤΖΟΥ ΚΑΙ ΧΑΝΤΡΕΣ
ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ



Καλημερα φιλοι μου μετα απο αρκετες μερες ...μου λειψατε αλλα δυστυχως καποιες υποχρεωσεις δεν εχουν τελειωσει ακομα με αποτελεσμα να μην μπορω να ασχοληθω με το μπλοκ οσο θα ηθελα...παρολαυτα φτιαχνω συνεχως διαφορα πειραματιζομαι με πολλα υλικα και σημερα σας παρουσιαζω καποιες δημιουργιες μου πανω σε ξυλο απο αλπακα και φυλλα μπρουντζου ..το αποτελεσμα μου αρεσε ιδιαιτερα αν και τα σχεδια λιγο με ταλαιπωρησαν ωσπου να τα διαμορφωσω.ελπιζω να σας αρεσουν !!!φιλια πολλα καλη σας μερα!!!

16 σχόλια:

  1. ¡Preciosos trabajos!.
    Los jabones te quedaron geniales.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα πολύ ωραία!!!! Μπράβο!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι δημιουργίες σου είναι πλύ ιδιαίτερες και προσεγμένες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν καταφέρει και δημοσιευτεί το σχόλιό μου θέλω να σου πω ότι η δουλειά σου είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα επιτέλους!! Σε ξαναβρίσκω! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πωπωωωωω ειναι φαααααανταστικα πραγματικααα!!!τελεια!! μπραβο σου!!♥‿♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτέλους μπορώ να σχολιάσω έσκαγα τόσες μέρες που έβλεπα να φτιάχνεις τόσο όμορφες δημιουργίες και δεν δημοσιευόταν κανένα μου σχόλιο.
    Η δουλειά σου είναι εκπληκτικηηηηηηηή!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΑΓΑΠΗΜ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλα πανέμορφα Κάτια μου ,αλλά αυτό το δεντράκι το ξεχώρισα Πειράζει;Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραία Κάτια μου οι πειραματισμοί σου εξαιρετικοί ! Μου άρεσε πιο πολύ το δέντρο και ακόμα πιο πολύ το καραβάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γειά σου Κάτια μου,απ'οτι καταλαβαίνω δεν χάθηκα μόνο εγώ...πάνω απο ένα μήνα με εργασίες στο σπίτι,δεν κατάφερα να ασχοληθώ κι εγώ με το μπλογκ καθόλου ούτε με δημιουργία και μπήκα σήμερα και χαζεύω τις καινούργιες σου δημιουργίες.Είναι φανταστικοί οι πίνακες σου,και θέλει υπομονή ο χαλκός.Ανυπομονώ να στρωθώ κι εγώ στη δουλειά!Παρόλα αυτά θα καμαρώνω τα δικά σας!Φιλιά και καλό καλοκαίρι να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φιλες μου αγαπημενες σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη που δεν επισκεπτομαι τα μπλοκ σας αλλα δεν εχω καθουλου χρονο αφου εστεινα το δικο μου μαγαζι ..λιγη υπομονη και θα αναρτησω φωτογραφιες και καινουρια πραγματα!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Everything is beautiful, the bronze leaves are absolutely done. I really like the rose alpaca. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Pero que lindos trabajos nos enseñas,realmente preciosos.
    Felicidades me han encantado.
    Un besazo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή