ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

CHRISTMAS TIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

χριστουγεννιατικα μπουκαλια
νταμιτζανα μικρη ντεκουπαζ & στρας
αγγελακια  ντεκουπαζ
μπουκαλια με σχεδιο αγαπημενο..ροδι
μπουκαλακια ντεκουπαζ μεταλλικα χρωματα
ασημοσκονη και μεταλλικα χρωματα
κηροπηγιο με αγγελακι
αγγελακια
αγγελοι σε γυαλινα διακοσμητικα-μπρονζε-χρυσα μεταλλικα χρωματα
δεντρακι με ζυμαρικα κοχυλια 
χριστουγεννιατικο δεντρακι


Αγαπημενη χριστουγεννιατικη μπλοκογειτονια καλησπερα!!!μιας κι οι περισσοτεροι φορεσατε στα μπλοκακια σας τα γιορτινα σας ειπα να σας δειξω κι εγω καποια απ τα χριστουγεννιατικα που εφτιαξα αυτες τις μερες...τα περισσοτερα ειναι ντεκουπαζ μπουκαλια με θεμα τι αλλο ..τα χριστουγεννα και τελος το αγαπημενο μου δεντρακι (μια ιδεα απο ξενα και ελληνικα blog) κι  ειναι φτιαγμενο με χοντρο χαρτονι,τα κοχυλακια ειναι κολλημενα με σιλικονη ζεστη και βαμενο με ασημενο σπρευ,στη συνεχεια εριξα απο πανω ασημοσκονη και κολησα κοκκινα βελουδινα φιογκακια!!ετοιμο το δεντρακι .
Ευχομαι σε ολους μας καλες γιορτες ,να περασουμε ομορφα ..οσο μπορουμε να ξεχαστουμε απ τα προβληματα που μας απασχολουν..και να τα αντιμετωπιζουμε ολα με ψυχραιμια!!θα τα πουμε συντομα με νεες κατασκευες χριστουγεννιατικες!!



















12 σχόλια:

  1. Κάτια μου κόλλησες με τα μπουκάλια κι εσυ; Είναι πολύ όμορφα!
    Το δεντράκι τέλειο, ψαχνουμε τέτοιες ευκολες κατασκευές για το παζάρι του σχολείου μας αυτές τις μέρες, θα το έχω κατά νου.
    Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου το έχω πει Κάτια μου πως μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου!!!Και αυτή τη φορά είναι αρκετές!!!!!Μη με βάλεις να διαλέξω!!!!Υπέοχαααα!!!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάτια καλημέρα!πολύ όμορφα!μου βγαζει προειδοποίηση για κακόβουλο λογισμικό στο σπιτάκι σου!τσέκαρε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπερα κοριτσια ευχαριστω για τα σχολια χαιρομαι που σας αρεσε το δεντρακι κι ειναι ευκολο και το αποτελεσμα υπεροχο για οσες το τολμησετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατια μου καλως σε βρηκα..τελοια τα μπουκαλια και το δεντρακι..φανταστικη ιδεα..νασε καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΩ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα,Κάτια,τα γιορτινά σου!
    Λαμπερά για τις γιορτινές μέρες!
    Πρωτότυπο και όμορφο δεντράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάτια μου όλα σου τα μπουκάλια είναι πανέμορφα!!!Αλλά και το δενδράκι πολύ γλυκούλικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΙΑ!!!!!!!!!!
    ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!
    pxristodoulou@ath.forthnet.gr
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή