ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

new things on the...blog!!!!!!

μεταμορφωση παλιας ραπτομηχανης
παλαιωση με πατινα
χαρτι ντεκουπαζ relief
λεπτομερεια
εμφιαλωτες-μεταλλικα χρωματα πατινα
ραπτομηχανη
δισκος -ντεκουπαζ-παλαιωση
μεταλλικα πιατα ντεκουπαζ χαρτοπετσετα
νταμιτζανα -africa μεταλλικα χρωματα
εμφιαλωτης γυαλινος
angel set
africa vase-ριζοχαρτο 
γυαλινο μπουκαλι
εκτυπωμενο χαρτι θεμα θησαυρος-μεταλλικα χρωματα
africa bottle
africa bottles
σκουλαρικια-κοκκινο και λευκο κοραλι τυρκουαζ-αμεθυστος-κιτρινο ζαντ-δεμενα με ασυμοσυρμα
κοκκινο κοραλι μαυρη χαντρα συρμα-λευκο κοραλι κοκκινο-πετρα νεφριτη
σκουλαρικια με χαντρες και συρμα
περλες χαντρες κορδελα 
μπρουτζινα σκουλαρικια δεμενα με συρμα και χαντρες
κοχυλια απ τη θαλασσα δεμενα με συρμα και λουστρο
ντιζα χαντρες 
δερμα κοκκινο κοραλι-τυρκουαζ

Αγαπημενη μπλοκογειτονια καλησπερα!!!μου λειψατε και ζητω συγνωμη που αργω να σας επισκεφτω και να αφησω σχολια στις υπεροχες δημιουργιες σας αλλα με το μαγαζι και το σχολειο της μικρης δεν μου μενει κι πολυς χρονος..ομως ενημερωνομαι και χαζευω στις ομορφες ιδεες που βλεπω στα μπλοκ σας...
η πιο προσφατη αναπαλαιωση ειναι αυτη της ραπτομηχανης που μου χαρισαν για να τη φτιαξω και να την κανω ομορφη , η οποια ειναι παρα πολυ παλια και βαφτηκε με λευκο και μαυρο ακρυλικο χρωμα επειτα περασα τις εικονες και εδεσα τα χρωματα με πατινα παλαιωσης ζωγραφικη relief και λουστρο..νομιζω οτι στολιζει υπεροχα τη βιτρινα και το αποτελεσμα αρεσε σε ολους ιδιαιτερα..
τα υπολοιπα ειναι παλι νεες δημιουργιες με ντεκουπαζ και φυσικα τα διαφορα μπιζου που σας υποσχεθηκα οτι θα αναρτησω συντομα φτιαγμενα με πετρες χαντρες και συρμα..ελπιζω να σας αρεσουν  ..παω να επισκεφτω τα μπλοκ σας θα τα πουμε παλι πολυ πολυ συντομα..να ειστε ολοι καλα φιλια πολλα πολλα!!!!!!!!!!!!














































27 σχόλια:

  1. Βδομάδες τώρα σε παρακολουθώ απο τότε που άνοιξες το μαγαζί σου ...δεν θα επικεντρωθω στην αισθητικη του μαγαζιου και των δημιουργιων ,γιατί αυτά ειναι γουστά και ή σου αρέσει το vintage ή όχι!Εμένα προσωπικά κάποια σου κομμάτια μου αρέσανε.Και τα κοσμηματάκια σου είναι αξιοπρεπέστατα!
    ΑΛΛΑ δεν μπορείς να φτιάχνεις δημιουργίες decoupage και να μην ειναι αψογα κομμενο, κολλημμένο και χωρίς ζαρες το χαρτί ή το ρυζόχαρτο η έστω η χαρτοπετσέτα!!!!Το decoupage είναι μία συγκεκριμένη τεχνική ,εαν δεν μπορείς να βαδίζεις σύμφωνα με τους τεχνικούς κανόνες ,,μην το ΚΑΝΕΙΣ!Και δεν μιλάω ερασιτέχνικα αλλά δεν διανοείται να τα φτιάχνεις και να τα πουλάς!Αν μη τι αλλο το decoupage είναι αυτο!ΣΩΣΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ!Η αισθητική και τι θέματα θα χρησιμοποιησεις ειναι προσωπική επιλογή!
    Στο επισημάνω γιατί πραγματικά θελω να σε βοηθήσω να γινεις καλύτερη...δεν μπορει να σου γράφουνε σχολια τοσο υπερβολικα αψογα,η δεν μπορούνε να διακρινουν τις ατελειες,δεν θέλουνε να σε στεναχωρήσουν 'η δεν θελουνε να σε δουνε να καλυτερέυεις.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κανονικα Ανωνυμε ...δεν θα πρεπε να σου απαντησω και να ασχοληθω μαζι σου καν..για τον απλουστατο λογο οτι εισαι..ΑΝΩΝΥΜΟΣ.αυτος που κρινει τη δουλεια των αλλων και το παιζει γνωστης πραγματων πρεπει και επιβαλλεται να φανερωνεται και αν μη τι αλλο να δουμε και τη δικη του τεχνικη στο ντεκουπαζ τη δικη του αισθητικη και επαγγελματισμο κατι που εγω συμφωνα με τα λεγομενα σου δεν εχω...μονο ετσι θα μπορουσα να δεχτω την κριτικη σου...και για την ιστορια..μαθε κατι..η τεχνη δεν ειναι τεχνικη..ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΗ..καλο βραδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το decoupage γλυκιά μου δεν είναι ΤΕΧΝΗ!ΕΙΝΑΙ MIA TEXNIKH για αυτους που δεν μπορουν ζωγραφισουν και θελουν να δημιουργησουν να φτιαξουν κατι!ΞΕΚΟΛΛΑ!!
    Η Ζωγραφική ειναι ψυχη αλλα αν δεν ξερεις να πιασεις το ρημαδι το πινελο και να αναμειξεις σωστα τα χρωματα...αστα βραστα!Η κεραμικη ειναι ΤΕΧΝΗ KAI ΨΥΧΗ αλλα αν δε μαθεις τισ τεχνικες..θα δημιουργησεις χωμα με νερο!Αγαπητη μου ουτε στον μικρο σου δαχτυλακι δεν μπορεις να με φτασεις...αλλα και δεν προσπαθεις τουλαχιστον!Εγω στο εγραψα για να ξεκουνησω..αλλά εσυ ζεις στον κοσμο σου!Παρε μαθηματα απο την γειτονια και δες πως απλωνεται η χαρτοπετσετα.
    Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΒΛΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΜΠΛΟΚ...Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ...ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ..ΝΑ ΒΓΩ ΑΠ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ...ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΟΣΜΟ ΔΗΛΑΔΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι να σου πω...εγω το μονο που σου επισημανα ηταν η τεχνικη σου..εσυ τιποτε δεν καταλαβες...και την δουλεια μου την εχεις δει παμπολλες μα παμπολες φορες!
    παρε μαθηματα απο καποια μπλοκ που κανουν απιθανα decoupage..τοσο εδω στην παρεα μας οσο και στσ ξενα!Εγω δεν κανω decoupage,ασχολουμαι με αλλες δημιουργιες!!και καποιες στιγμες θελω να φτιαξω, τουλαχιστον δεν το πουλαω και ζηταω συμβουλες.
    αααα εχει και το you tube μαθηματα on line ,θα σε κανουν καλυτερη..και το εννοω πραγματικα...παντα μαθαινεις στην ''τεχνη'' και φυσικα να εισαι ανοικτη για να μαθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε ρομπεν των μπλοκ πρωτα απ ολα εισαι ανωνυμος και αυτο κατι μου λεει!!!!! στο μαγαζι της κυριας ετυχε να το επισκεφτω το καλοκαιρι και η μονη αισθηση που ειχα φευγοντας απο το χωρο της ηταν το ΜΕΡΑΚΙ!!!! το ακους κριτικαρα μου μεγαλη!!!! ειμαι σιγουρη οτι εισαι ανταγωνιστης της και με τη δουλεια της μαλλον απειληθηκες!!!! αν ειχες εστω τη στοιχειωδη ευγενια, ηθελες να βοηθησεις με τα σχολια σου και να προσφερεις με την κριτικη σου θα αυτοσυστηνοσουν!!!! λαμογια του ειδους σου τα τρωμε στη μαπα χρονια! δεν εισαι ουτε καλοπροαιρετος ουτε ευγενικος!! στη θεση της κυριας εγω προσωπικα θα διεγραφα τα σχολια σου!! αυτο και μονο τη τιμαει, αυτοσυστηνεται μεσα απο το εργο της!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατια μου, μια φιλικη συμβουλη!! αγνοησε τα σχολια του κυριου/κυριας γιατι οσο του απαντας, τροφη του δινεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στελλιτσα μου σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια οπως και για την κριτικη που ασκησες στον/στην ΑΝΩΝΥΜΟ...βλεπεις δεν ξερουμε ακομα αν ειναι θηλυκου ή αρσενικου γενους....δεν δηλωσα ποτε μου οτι ειμαι επαγγελματιας του ειδους ...κι οπως εχω πει και σε προηγουμενη αναρτηση μου...εκανα το χομπι μου δουλεια...επειτα απο παροτρυνση ανθρωπων που εχουν κανει απιστευτα πραγματα στον χωρο της τεχνης και της ζωγραφικης καλωντας με να παρω μερος σε εκθεσεις πολυ σημαντικες...παντα προσπαθω να μαθαινω τεχνικες και να εξελισσομαι βαζοντας παντα σ αυτο που κανω...πρωτα την ψυχη μου και την αγαπη μου..στενομυαλη και κακοβουλη δεν υπηρξα ποτε κι ουτε θα το κανω τωρα...γι αυτο και σας ευχαριστω ολους για καθε ειδους σχολιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ραπτομηχανή και οι εμφιαλωτές όλα τα λεφτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ρενακι μου σ ευχαριστω πολυ καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρία Ανωνυμη που σίγουρα ξέρουμε ποια είσαι γιατί αλλιώς δεν θα κρατούσες ανωνυμία ίσως ήθελες να πεις κάτι για καλό αλλά πραγματικά και μόνο που εμφανίστηκες ανώνυμα προσέβαλες τον ίδιο σου τον εαυτό! Κρίμα που δεν είχες το θάρρος να αποκαλύψεις την ταυτότητά σου και να πεις αυτά που θες ευθαρσός!!

    Εγώ να πω Κάτια μου οτι μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και φαίνεται πραγματικά η αγάπη και το μεράκι που έχουν όλα επάνω!!!!
    Καλή καρδιά πάνω απο όλα και μη δίνεις σημασία σε κάποιον που αποφάσισε να σχολιάσει ανώνυμα μόνο και μόνο με τον φόβο μη γίνει κακός γιατί αν το έλεγε με αγάπη και πραγματικά νιαζόταν τότε δεν θα ήταν Ανώνυμος!!!

    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Todos los trabajos están preciosos, has trabajado mucho.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτια μου,υπερσυλλογή με πολύ όμορφα πράγματα!
    Έμεινα στη μηχανή-μα είναι τέλεια!
    Η πατίνα,που χρησιμοποίησες,πολύ μου άρεσε,δίνει αντικέ στυλ.
    Γλυκιά μου,άστους να λένε....
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα που βρήκες αυτούς τους σπάνιους θησαυρούς (ραπτομηχανή και εμφιαλωτές) !!!!Ωραία επιλογή μοτίβων!! Εγιναν πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ηρθα να θαυμάσω για άλλη μια φορά την μηχανή σου - την είδα χθες αλλά δεν πρόλαβα να χολιάσω- κι έπεσα πάνω σ' αυτό τώρα.
    Λοιπόν εγώ δε θα μιλήσω για τέχνες και τεχνικές, δε θα συγκρίνω ανόμοια πράγματα -ζωγραφική και ντεκουπάζ- και ούτε θα σου πω ότι πρέπει να είσαι Πικάσο για να ασχοληθείς μ' αυτό που σου αρέσει και σε εκφράζει.
    Ενα έχω να πω σε όλους επειδη μαγαζί εχω κι εγώ με παρεμφερές αντικείμενο ( ενθύμια και δώρα) ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ να κανεις το μερακι σου επαγγελμα, ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ να μη γεμισεις ένα μαγαζι με κινεζικες σαβουρες ,τις οποιες μαλιστα να πουλάς πανακριβες ντύνοντάς τες με πολύ παραμύθι, ΘΕΛΕΙ ΜΑΓΚΙΑ να κάνεις αυτό το βημα ειδικα σε τέτοιες εποχες. ΔΕΝ ειπαμε ποτέ ότι οι επομενες γενιες θα έχουν τα εργα μας σημείο αναφοράς, αλλά το να φτιάχνουμε κάτι όπως μας εκφράζει και να μην μπαινουμε στα καλούπια της τυποποίησης νομίζω είναι ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΘΕΜΙΤΟ.
    Επίσης ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΘΕΜΙΤΟ είναι να συμβουλεύουμε καλόπιστα. Απο την άλλη είναι ΑΝΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟ να κριτικάρουμε ανώνυμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάτια μου συγγνώμη που το παίρνω τόσο προσωπικά αλλά ένιωσα να θίγομαι κι εγώ. Ξέρω στο πετσι μου τι θα παι ελευθερο επάγγελμα -και μαλιστα συνδυασμένο με μητρότητα- συνέχισε κοπέλα μου και μην αφήνεις κανένα να σε προσβάλλει, ούτε εσένα ούτε αυτό που κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χα, χα, μόλις είδα ότι στο πρώτο σχόλιό μου το "σχολιασω" έγινε "χολιασω" ,κατα λάθος βέβαια, μήπως να το υιοθετήσουμε ως ορολογία για όσους σχολιάζουν χυνοντας χολή;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πραγματικα θελω να σας ευχαριστησω ολους μεσα απ την καρδια μου για την συμπαρασταση και την αγαπη σας κι ναυτο με βοηθαει να γινομαι καλυτερη οσο κι αν καποιοι δεν το πιστευουν...εγω ειμαι και θα ειμαι εδω να κανω αυτο που με ευχαριστει και με γεμιζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νάμαι και εγώ… πέρασα να σχολιάσω την ραπτομηχανή και να πω καλορίζικο το μαγαζί και έπεσα πάνω στον κακό χαμό…
    Κορίτσι μου η δουλειά σου είναι υπέροχη, τα πράγματα που φτιάχνεις νομίζω ότι είναι πολύ όμορφα – σου μιλώ σαν αυτοδίδακτη στο decoupage, και φυσικά δεν είμαι επαγγελματίας – και σίγουρα αν περνούσα από το μαγαζάκι σου θα ψώνιζα, μόνο και μόνο που τα αντικείμενα είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με μεράκι… τα σχόλια βέβαια και οι παρατηρήσεις πάντα πρέπει να είναι ευπρόσδεκτα – γιατί μόνο έτσι έρχεται η βελτίωση – με την προϋπόθεση όμως ότι αυτά συνοδεύονται από ονοματεπώνυμο!!! Προχώρα λοιπόν γερά… βελτιώσου από τις καλοπροαίρετες υποδείξεις… και συνέχισε να δημιουργείς!!!!!!! Καλές δουλειές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Me ha encantado la máquina de coser antigua,es preciosa.
    Todas las cosas que nos muestras la verdad es que son muy bonitas.
    Felicidades y te dejo mil besos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κανεις πολυ ομορφα πραγματα και πρωτοτυπα
    πχ δεν ηξερα οτι υπαρχει γυαλινος ''εμφιαλωτης''
    οσο για τους ανωνυνμους αν εχουν τα κοτσια ας υπογραψουν τα γραφομενα τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευχαριστω για την υποστηριξη κοριτσια συνεχιζουμε να κανουμε αυτο που αγαπαμε και να κραταμε ζωντανη και δημιουργικη την ομορφη μπλοκογειτονια μας!!!καλο σας βραδι καλη εβδομαδα σε ολες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήρθα και 'γωωωω!!!Κάτια μου καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου.Έπεσα πάνω στο σχόλιο της Νίκης και είπα να περάσω να θαυμάσω τη δουλειά σου.Το μπλογκ σου είναι υπέροχο και οι δημιουργίες σου φαίνεται οτι έχουν πάνω τους πολύ αγάπη και μεράκι!!!Μην ακούς κανένα πόσο μάλλον όταν είναι ανώνυμος, εσύ συνέχισε τη δουλειά σου και μη μασάς.Καλό βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να'μαι κι εγω !! Κάνε αυτό που αγαπάς και που σου αρέσει, όπως μπορεις καλύτερα. Ακου "επώνυμες" συμβουλές και μην ακούς "ανώνυμα" κακεντρεχή και επιζήμια για τη δουλειά σου σχόλια ! Το μόνο που τελικά μένει είναι η αξιοπρέπειά μας ! Και από αυτή, έχεις ...μπόλικα αποθέματα !!! Φιλιά και καλό απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάτια μου θέλω να σου πω ειλικρινά πως το μπλόκ σου είναι απο τα πιο αξιόλογα!!!Μου αρέσουν πάρα πολύ όλα αυτά που φτιάχνεις !!!Βάζεις πολύ μεράκι και φαίνεται !!Θεωρώ , επειδή και γώ είμαι σχετικά αυτοδίδακτη σε πάρα πολλά πράγματα που φτιάχνω ,αλλά ειδικά στην decoupage πως όποιος θέλει να σε βοηθήσει πραγματικά να γίνεις καλύτερη καταρχήν δεν σχολιάζει ανώνυμα!!!Και όλοι εμείς που σχολιάζουμε στα μπλοκς δεν το κάνουμε γιατί δεν θέλουμε να στεναχωρήσουμε κάποιον ,αλλά επειδή λατρεύουμε οτιδήποτε χειροποίητο και αναγνωρίζουμε προσπάθειες ,διάθεση ,μεράκι !!!!!Τα κακεντρεχή σχόλια μόνο βοήθεια δεν προσφέρουν!!Σου συνιστώ να συνεχίσεις να δημιουργείς και να μας παρουσιάζεις τα υπέροχα πράγματα που φτιάχνεις και να μην σε σταματάει κανείς και τίποτα!!!
    Πολλά ,πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρενα μου πραγματικα σ ευχαριστω για τις συμβουλες ,συμφωνω απολυτα με την αποψη οτι το μερακι και η προσπαθεια πρεπει να επιβραβευεται μιας και οτιδηποτε χειροποιητο ειναι μοναδικο ....σ ευχαριστω πολυ αλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή