ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!!!

εθνικ
μωβ λουλουδι
εθνικ
εθνικ
Προσθήκη λεζάντας
ασπρο μαυρο
φτερα
λουλουδια
μαυρο χρυσο
καφε χρυσο
ασπρο κοκκινο
ροζ τριανταφυλλο

Καλησπερα μπλοκογειτονια!!!!!!!!!σημερα  σας παρουσιαζω μερικα ακομα σκουλαρικια με την  τεχνικη decoupage  ελπιζω να σας αρεσουν!!!!


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ  ΑΥΡΙΟ  !!!!! ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ ΚΑΙ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΕΣ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ........

3Χρονών:"Σε αγαπώ μανούλα"..10 Χρονών:"Καλά οτι πεις μαμά"...16 Χρονών:"Η μαμά μου είναι τόσο ενοχλητική!"...18 Χρονών:"Θέλω να φύγω από αυτό το σπίτι...25Χρονών:"Μαμά ,είχες δίκιο"...30 Χρονών:"Θέλω να γυρισω πίσω στο σπίτι της μαμάς"...50 Χρονών:"Δέν θέλω να χάσω την μαμά μου". 70...Χρονών:Θα έδινα τα παντα για να ήταν εδώ η μαμά μαζι μου"..Έχουμε μια Μάνα!




Αφιερωμένο στην δικη μου πριγκιπισσα... Αφιερωμένο στα "ευχαριστώ" που σου χρωστώ...

Αν χωρούσα κι εγώ
στο μικρό σου πλανήτη
αν ζητούσες να 'ρθω
να μην σ' έχει η λύπη

Τον παλιό μου εαυτό
θα τον άφηνα πίσω
τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιάς σου να ζήσω

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου

Αν ζητούσες να 'ρθω
στο μικρό σου τ' αστέρι
αν μπορούσα να δω
της ψυχής σου τα μέρη

Θα νικούσα το εγώ
που εδώ με κρατάει
έναν κόσμο να βρω
και τους δυο να χωράει

Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου




















13 σχόλια:

  1. Κάτια,τα σκουλαρικάκια πολύ όμορφα,καλοκαιρινά-θα ταιριάζουν πολύ με το μαυρισμένο δέρμα!

    Χρόνια πολλά μας!

    Χάζεψα τις φωτογραφίες από το νησί σου και μνήμες ξύπνησαν-από τα ομορφότερα!
    Καλό Σ/Κ- φιλιά!

    Το πήρα το δωράκι,το ετοίμασα με κάποια ρούχα,να τα βρει η κόρη μου,όταν θα λείπω.
    Ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατια μου δεν σε προλαβαινουμε...τι οιστρος ειναι αυτος παιδακι μου???πες μου σε παρακαλω ποτε προλαβαινεις και τα κανεις ολα αυτα τα στολιδια???χρονια σου πολλα,να σε χαιρονται τα παιδακια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αληθεια ελενη το πηρες?αντε μπραβο ευτυχως...θα χαρει η κορη σου!!!καλα να περασεις στην εκδρομη!!!φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λευκοθεα μου γλυκεια πραγματικα οιστρος δημιουργιας!!οσο για το ποτε προλαβαινω...αστο αλλη ιστορια ξημεροβραδιαζομαι .το πρωι δουλεια ,το μεσημερι δουλειες σπιτιου και διαβασμα με τη μικρη..μια εχω και δεν την προλαβαινω..και μετα ασχολουμαι με ντεκουπαζ και πινακες χαχαχα χαμος σου λεωωωω αλλα το ευχαριστιεμαι...σε φιλω γλυκα να εχεις ενα υπεροχο σ/κ φιλεναδα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beautiful works!
    Happy Mother's Day,kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ομορφες τα σκουλαρικια σου
    το τραγουδι πολυ ωραιο
    χρονια καλα και με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά Κάτια μου!!!!!είναι πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κανε join στο http://craftsbook.ning.com/
    ιδανικό για όσους ασχολουνται με πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πραγματικά υπέροχα τα σκουλαρίκια και τόσο διαφορετικά μεταξύ τους!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά απο καρδιάς συνονόματη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Una preciosidad de trabajos, te han quedado todos preciosos, me encantan.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα κοριτσια σας ευχαριστω παρα πολυ για τις επισκεψεις και τα ομορφα σχολια που αφηνετε!!να ειστε καλα..χρονια πολλα σε οσες απο σας ειναι μαμαδες και γιορταζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ ομορφα!! μπραβο σου!!ευχομαι συνεχειαααα να δημιουργεις και να χαιρεσαι :))) χρονια πολλα σε ολες τις μανουλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή