ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!!

γλαστρακια
γλαστρακι πλαστικο
μεταλικο
μεταλικο
Καλησπερα φιλοι μου.πως ειστε?επιστροφη στη δουλεια και στα καθημερινα καθηκοντα.φανταζομαι και εσεις.....ευτυχως που υπαρχει η μπλοκογειτονια μας και τα λεμε και ξεχνιομαστε λιγο.

αυτες τις μερες παρελαβα νεα σχεδιακια σε χαρτοπετσετες και εφτιαξα τρια γλαστρακια να ομορφυνουν λιγο το μπαλκονι....ελπιζω να σας αρεσουν!!!


φιλακια πολλα καλο απογευμα να εχετε!!!






13 σχόλια:

  1. Υπέροχα σχέδια!
    super τα έκανες τα γλαστράκια,το μπαλκόνι σου θα λάμψει από ομορφιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ ευχαριστω ρενα μου!!αρκει να σταματησει αυτη η συννεφια επιτελους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτια μου!χρονια πολλά και Χριστός Ανέστη!Οι νέες σου αφίξεις..είναι υπέροχες!Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρονια πολλα αληθως ανεστη ειρηνη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Unos trabajos preciosos y muy coloridos.
    Besitos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι απίθανα! Πού βρήκες τόσο όμορφες χαρτοπετσέτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πωπω πως ανθισες ετσι την γειτονια μας καλε μου μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχ κοριτσια δεν ειναι ομορφα τα σχεδια??χαιρομαι που αρεσανε και σε σας..μολις τωρα ειδα ενα ξενο μπλοκ την ROKSANA STYL και εχει κανει τα ιδια ακριβως σε μεταλικα κουβαδακια!!!απιστευτο δεν ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ για μετά το blog JARDIM DAS BORBOLETAS VINTAGE μου

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστός Ανέστη,Κάτια!
    Τι όμορφα σχέδια,χαρούμενες έγιναν οι γλαστρούλες!
    Φιλιά!

    Θα στείλω mail,έμπλεξα με τις γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω αυτα πως και δεν τα ειδα???ηταν μαλλον τοτε που ελειπα...τι υπεροχες δημιουργιες ειναι αυτες Κατια μου???τα σχεδιακια ειναι τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σ ευχαριστω λευκοθεαμου!!!ειναι ομορφες αυτες οι χαρτοπετσετες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή