ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

ΚΡΑΚΕΛΕ 1 ΣΥΣΤΑΤΙΚΟΥ

ΚΡΑΚΕΛΕ
VINTAGE BOTTLE CRACKLED
KΡΑΚΕΛΕ 1 ΣΥΣΤΑΤΙΚΟΥ

Καλησπερα σας!!!τι κανετε φιλοι μου αγαπημενοι??ειχα καιρο να κανω κρακελε και για να πω την αληθεια λιγο το αποφευγω εχοντας την εντυπωση πως δεν θα μου πετυχει....σημερα ειπα να το τολμησω σε καποια μπουκαλια που εχω και σας παρουσιαζω το πρωτο που τελειωσα!!!λοιπον πρωτα εβαψα το μπουκαλι με ακρυλικο χρωμα σε μπλε γκρι αποχρωση ,οταν στεγνωσε περασα το κρακελε ενος συστατικου και πριν στεγνωσει τελειως -τη στιγμη που αρχισε να τσιμπαει στο δαχτυλο-εβαψα προσεκτικα με την ωχρα που φαινεται με πολυ προσεκτικες κινησεις προσεχοντας να μην πατησω στο ιδιο σσμειο 2 φορες.Επειτα κολησα με ατλακολ το μοτιβο στο μπουκαλι και εβαψα το πλαισιο γυρω γυρω με το ιδιο μπλε γκρι για να δεσουν τα χρωματα!!καλο βγηκε μου φαινεται παρολο που το φοβομουν!!εσεις τι λετε ??περιμενω τα σχολια σας φιλαρακια μου!!!







20 σχόλια:

  1. Vidim,to je stari rad. Prekrasno sređena boca, bravo, bravo...
    Šaljem ti pusu!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. vrlo lijepo i elegantno:))...ogrlica se lijepo uklopila:))....
    M...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΥΠΕΡΟΧΟ...ΑΛΛΑ ΑΤΛΑΚΟΛ?...ΓΙΝΕΤΕ? ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΟΛΛΑ DEGOUPAGE...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό έγινε, αλλά σε καταλαβαίνω για το φόβου που έχεις.Ολες στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
    Καλό Σαββατόβραδο κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα κοριτσιαααααααααααα!!τι κανετε? να σας ευχαριστησω μια μια!!!

    @foufoula !!ατλακολ χρησιμοποιω παντα και γινεται την ιδια δουλεια κανουν μονο που η ατλακολ ειναι λιγο πιο πηχτη απτην κολα ντεκουπαζ!!!!φιλακια!!

    @ χαρα σ ευχαριστω ειναι καπως το κρακελε ιδιαιτερη τεχνικη .... περισσοτερη προσοχη...περισσοτερη πρακτικη χαχαχαχ δεν ξερω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. maria μου σ ευχαριστω !!!καλο μου βγηκε χιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Katia για μια ακομα φορα υπέροχο,και η πέρλα όλα τα λεφτα!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και όμως,Κάτια,έγινε πολύ όμορφο!
    Το θέμα ρομαντικό και οι πέρλες έδεσαν τέλεια!
    Πολύ πρωτότυπη κι έξυπνη ιδέα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ωραίο έγινε και τα χρώματά σου ταιριαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ καλημερα αννουλα σ ευχαριστω!!!καλη εβδομαδα


    @ ελενη μου σ ευχαριστω!!αυτες οι περλες!!χαχαχα πως μου κατεβηκε και τις εβαλα δεν ξερω ..επιτυχια ειχαν παντως!!

    @elengly καλημερα σ ευχαριστω πολυ καλη εβδομαδα ευχομαι φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γλυκιά καλημέρα κι απο μένα και καλή εβδομάδα!Πετυχημένο το κρακελέ,μην ανησυχείς,έσκασε όπως πρέπει.Τελικά του 1ος συστατικού σχεδόν πάντα πετυχαίνει.Ενω των 2 συστατικών αργεί να σκάσει και εμείς σκάμε πιο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη σου μερα χαρα!!!το εχω παρατηρησει κι εγω οτι οντως το κρακελε 1ος συστατικου πετυχαινει καλυτερα!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ.ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σ ευχαριστω συνονοματη κατρινα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλέεε, είναι υπέροχο! μπράβο σου, μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή