ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΜΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

πασχαλινες λαμπαδες μερος 2ο!!!



αυτες ειναι 3 ακομα λαμπαδες ισως για πιο μεγαλους που σας ελεγα πιο πριν  φιλοι μου!!!δεν μπορω να πω οτι κουραστηκα ιδιαιτερα απλα ειναι λιγο μπελας κορδελες εδω κι εκει τι σχεδιο να κανω ? τι χρωμα? πως θα το δεσω? μηπως πεσει ...ηταν κι η πρωτη φορα που το τολμησα και ημουν καπως διστακτικη..ειμαι ευχαριστημενη ομως και νομιζω θα το συνεχισω ..εσεις τι λετε?καλο βραδυ!!!




14 σχόλια:

  1. Εγώ λέω πως είναι υπερπαραγωγή οι λαμπάδες σου και τελείως διαφορετικές μεταξύ τους, που σημαίνει πως η φαντασία σου κινείται σε διάφορα επίπεδα! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωωωωω είναι πολύ όμορφες!!! Η δε "σαγιονάρα" χαριτωμένη, πρωτότυπη και με αίσθηση του χιούμορ! Φιλάκια Katia μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλως ηρθες και σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σχολια γιατι το χα ενα αγχος αν γιναν καλες οι πρωτες μου λαμπαδιτσες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. marie μολις ειδα τη σαγιοναρα ξετρελαθηκα μου φανηκε πρωτοτυπη κι ειπα να το δοκιμασω σε λαμπαδα!!ποσο χαιρομαι που σου αρεσε!!!σ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kiki σ ευχαριστω...αρα....αυτο σημαινει οτι μπορω να συνεχισω να κανω κι αλλες?? χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και βέβαια να συνεχίσεις, είναι πολύ εντυπωσιακές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο πολύ όμορφες και ρομαντικές λαμπάδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ και αυτές είναι πανέμορφες (αυτή την περίοδο φτιάχνω και εγώ κάποιες αλλά οι δικές σου είναι απίστευτες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά είναι τρομερές! Δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα τις λαμπάδες του εμπορίου! Εχω ξεκινήσει και εγώ μερικές αλλά καμία σχέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοριτσια σας ευχαριστω!!!

    θελω να φτιαξω κι αλλες...και το καλο μ αυτες ειναι οτι εχεις απειρα σχεδια και χρωματα και υλικα για να δουλεψεις!!!
    καλη επιτυχια σε οσες το αποφασισουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Draga moja,nisam bila prisutna par dana pa se ne mogu načuditi koliko prekrasnih stvari si ti sve napravila...
    Nemam riječi, sve je tako prekrasno, prekrasnoooo.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Κάτια....πολύ όμορφες είναι....πολύ καλύτερες από αυτές που κυκλοφορούν στο εμπόριο....φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφες όλες!
    και του χρόνου!

    Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή